mTalent - Czytanie SY-LA-BA-MI cz. 1

mTalent - Czytanie SY-LA-BA-MI cz. 1

mTalent - Czytanie SY-LA-BA-MI cz. 1

Multimedialna pomoc i uatrakcyjnienie w nauce czytania, które doskonale wspiera proces zarówno skutecznej nauki czytania, jak i postępowania terapeutycznego w tym obszarze

Cena: 890 zł
Ilość: szt.
  • Opis produktu
  • Zapytaj o produkt

Do czego służy? Do wykorzystania na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, ale także logopedycznych, rewalidacyjnych i innych mających na celu kształtowanie i usprawnianie percepcji słuchowej.

Z czego się składa? Z ponad 550 ekranów interaktywnych, więcej niż 100 kart pracy, przewodnika metodycznego oraz zestawu materiałów dodatkowych w jednym pudełku.

Dla kogo? Dla nauczycieli przedszkola, rodziców, logopedów i pedagogów zajmujących się wspomaganiem rozwoju oraz podnoszeniem sprawności umiejętności czytania u dziecka.

 

mTalent Czytanie SY-LA-BA-MI cz.1 to:

  • ponad 500 interaktywnych ćwiczeń do nauki czytania dla dzieci, opartych na zbiorze sylab otwartych,

 

  • przemyślany zestaw zadań, które krok po kroku wprowadzają dziecko w umiejętność dekodowania,

 

  • zadania przekazane w atrakcyjnej formie, dzięki czemu czytanie nie jest męczące, a kolejne etapy przechodzi się komfortowo i bez frustracji,

 

  • możliwość indywidualizacji pracy z dzieckiem i dobrania zadań, które najbardziej odpowiadają potrzebom (możliwość swobodnego kreowania własnych zestawów ćwiczeń),

 

  • możliwość wszechstronnego wykorzystania ćwiczeń – zarówno do pracy na tablecie i komputerze, jak i na tablicy interaktywnej,

 

  • tradycyjne, kopiowalne karty pracy wspierające poszczególne etapy kształtowania umiejętności czytania u dzieci,

 

  • podręcznik metodyczny i scenariusze zajęć.

 

Program Czytanie SY-LA-BA-MI jest przeznaczony do: samodzielnej pracy jak również z wybranym zestawem podręczników lub innych pomocy, na które zdecyduje się nauczyciel czy terapeuta, wykorzystania podczas zajęć dydaktycznych, dydaktyczno-wyrównawczych, logopedycznych, zajęciach terapii pedagogicznej, rewalidacyjnych, ale również w edukacji domowej i na innych obszarach mających na celu wykształcenie u dziecka umiejętności czytania