mTalent - Czytanie SY-LA-BA-MI cz. 1
mTalent - Czytanie SY-LA-BA-MI cz. 1
Multimedialna pomoc i uatrakcyjnienie w nauce czytania, które doskonale wspiera proces zarówno skutecznej nauki czytania, jak i postępowania terapeutycznego w tym obszarze
- Opis produktu
- Zapytaj o produkt
Do czego służy? Do wykorzystania na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, ale także logopedycznych, rewalidacyjnych i innych mających na celu kształtowanie i usprawnianie percepcji słuchowej.
Z czego się składa? Z ponad 550 ekranów interaktywnych, więcej niż 100 kart pracy, przewodnika metodycznego oraz zestawu materiałów dodatkowych w jednym pudełku.
Dla kogo? Dla nauczycieli przedszkola, rodziców, logopedów i pedagogów zajmujących się wspomaganiem rozwoju oraz podnoszeniem sprawności umiejętności czytania u dziecka.
mTalent Czytanie SY-LA-BA-MI cz.1 to:
- ponad 500 interaktywnych ćwiczeń do nauki czytania dla dzieci, opartych na zbiorze sylab otwartych,
- przemyślany zestaw zadań, które krok po kroku wprowadzają dziecko w umiejętność dekodowania,
- zadania przekazane w atrakcyjnej formie, dzięki czemu czytanie nie jest męczące, a kolejne etapy przechodzi się komfortowo i bez frustracji,
- możliwość indywidualizacji pracy z dzieckiem i dobrania zadań, które najbardziej odpowiadają potrzebom (możliwość swobodnego kreowania własnych zestawów ćwiczeń),
- możliwość wszechstronnego wykorzystania ćwiczeń – zarówno do pracy na tablecie i komputerze, jak i na tablicy interaktywnej,
- tradycyjne, kopiowalne karty pracy wspierające poszczególne etapy kształtowania umiejętności czytania u dzieci,
- podręcznik metodyczny i scenariusze zajęć.
Program Czytanie SY-LA-BA-MI jest przeznaczony do: samodzielnej pracy jak również z wybranym zestawem podręczników lub innych pomocy, na które zdecyduje się nauczyciel czy terapeuta, wykorzystania podczas zajęć dydaktycznych, dydaktyczno-wyrównawczych, logopedycznych, zajęciach terapii pedagogicznej, rewalidacyjnych, ale również w edukacji domowej i na innych obszarach mających na celu wykształcenie u dziecka umiejętności czytania