mTalent AUTYZM. Rozumienie i naśladowanie mowy (+ Mowa w kontekście społecznym)

mTalent AUTYZM. Rozumienie i naśladowanie mowy (+ Mowa w kontekście społecznym)

mTalent AUTYZM. Rozumienie i naśladowanie mowy (+ Mowa w kontekście społecznym)

Zestaw interaktywnych ćwiczeń do pracy z uczniami ze spektrum autyzmu, a także niepełnosprawnością intelektualną i innymi problemami komunikacyjnymi.

Cena: 2990 zł
Ilość: szt.
  • Opis produktu
  • Zapytaj o produkt

Do czego służy? Do wykorzystania na zajęciach rewalidacyjnych, terapeutycznych i dydaktycznych prowadzonych indywidualnie lub w małych grupach.

Z czego się składa? Z blisko 1600 ekranów interaktywnych, kart pracy, przewodnika metodycznego oraz zestawu dodatkowych pomocy i publikacji autorskich.

Dla kogo? Dla terapeutów pracujących z uczniami ze spektrum autyzmu, niepełnosprawnością intelektualną i innymi problemami komunikacyjnymi.

 

mTalent AUTYZM. Rozumienie i naśladowanie mowy to najnowszy interaktywny produkt dla terapeutów pracujących z uczniami ze spektrum autyzmu.

 

Program AUTYZM. Rozumienie i naśladowanie mowy to:

  • produkt przeznaczony do pracy na zajęciach rewalidacyjnych, terapeutycznych i dydaktycznych prowadzonych indywidualnie lub w małych grupach,

 

  • ponad 200 animacji motywacyjnych i więcej niż 200 filmów (np. z realizacją werbalną lub prawidłowo wykonanym poleceniem jedno- lub dwuetapowym),

 

  • scenariusze zajęć stworzone przez doświadczonych terapeutów pracujących z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi,

 

  • program stworzony we współpracy z fundacją Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka prowadzącą działalność terapeutyczno-edukacyjną, szkoleniową, diagnostyczną i badawczą, będącą jedną z replik Princeton Child Development Institute, jak również współzałożycielem organizacji ASAI (Alliance for Scientific Autism Intervention),

 

  • zestaw ćwiczeń stworzonych na podstawie badań naukowych, skonstruowanych tak, aby wspomagać kreatywne myślenie, minimalizując ryzyko wyuczenia się ich na pamięć,

 

  • program dostosowany do wszystkich dzieci o różnym poziomie funkcjonowania poznawczego, z wyszczególnieniem potrzeb dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi,

 

  • naśladowanie mowy podzielone na etapy o zróżnicowanym poziomie trudności, stopniowo zwiększające poziom trudności wraz z postępami w nauce dziecka,

 

  • ćwiczenia naśladowania oparte na rzeczywistym modelu (odzwierciedlenie ułożenia ust i mimiki),

 

  • szeroki zakres pojęć obejmujący różne części mowy oraz pojęcia abstrakcyjne.